سبک شدم

سلااااااااااااااام بچه ها

اگه میدونستم با یه مسافرت رفتن اینقدرروحیه ام عوض میشه خیلی پیش ازاینا رفته بودم.

راستی راستی جاتون خالی بود.روزشنبه مشهدبودیم.واسه هرکی یادم بود وهرکی که یادم نبود یه فاتحه خوندم. اِ... ببخشین دعا کردم.

نمیدونین وقتی چشمم به گنبد افتادچه حالی شدم.چه عظمتی...

آدم هم حس هیچ بودن روداره وهم حس همه چی بودن...

اینقدرآقا روشکرکردم که بالاخره بعداز13 سال ما روهم طلبیدو بلیطمون روداد.

من الان هرچی بگم نمی تونم حس واقعیم روبگم.

ایشالا قسمت همه جوونا بشه باپای خودشون برن ببینن.

من اصلا باورم نمیشدکه این قدرتاثیرداشته باشه.

خلاصه که اگه رفتین ما روهم یادتون نره.التماس دعا.

قربون همتون
نظرات 1 + ارسال نظر
سریتا دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 22:35 http://www.barsisa.blogsky.com

سلام من هنوز کامل نیومدم اسکای منم با ادرس اسکای میلینکونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد