من دارم توی وبلاگ یه تغییراتی میدم.اگه مشکلی میبینید توی وبلاگ به خاطر همین تغییرات هست.
لطفا نظرتون رو در مورد قالب جدید حتما بگین.یه چیز دیگه.سرفرصت همون آهنگ قبلی رو دوباره میذارمش.خودم بیشتر
اونو می پسندم.نظر یادتون نره.
نظرات 7 + ارسال نظر
سمانه**** شمیم عشق جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:14 http://shamimeeshgh.blogfa.com

سلام. بابا کجایین شما؟ من قالب رو درست کردم .اما پسوردتون رو یادم رفته.هرچی هم براتون آف میذارم یا نمیرسه یا هم اینکه شاید نیستین. من منتظرم.پسورد رو لطفا...

مجتبی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 http://mojool.blogfa.com

سلام وب باحالی داری
بهم سر بزنی خوشحال می شم
فدات:مجتبی

حجت پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 18:50

سلام وب لاگ قشنگی داشتی میدوارم همیشه مئفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 19:00

نازنین جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:43

سلام
خیلی وبلگ باحال و قشنگیه ؟
حالا واقعا عاشقی ؟
خوش باشی ؟
قربانت نازی

نازنین جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47

سلام
خیلی وبلگ باحال و قشنگیه ؟
حالا واقعا عاشقی ؟
خوش باشی ؟
قربانت نازی

نگار شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:53

فکر می کنی اون دختر باید وسط خیابون قربون صدقت میرفت؟
وبلاگ جالبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد