دختربازی

چندروزپیش رفتم دختربازی

یه دختری بودازچندوقت پیش گهگاهی بیرون می دیدمش.یه جورایی آشنا بود برام.

با نگاهاش علامت میداد.

دیدم خیلی تنهام.

خواستم باهاش دوست بشم.

یه روزی رفتم دنبالش.تعقیبش کردم.دفعه اولم بود می رفتم دنبال یه دخترواسه اینکه باهاش دوست بشم.

آه خدایا چقدر مثل خودت تنهام...

رسیدیم به یه جایی که میشد باهاش صحبت کنی.

بهش سلام کردم.هیچی نگفت.

رفت اونطرف خیابون.بهش گفتم: اشکال نداره یه کمی با هم صحبت کنیم؟

بهم گفت:...

(کاشکی قلم پام میشکست و نمی رفتم دنبالش.خودمو واسه کی کوچیک کردم.مرده شور این دنیا رو ببرن با این غرورش.غرور بیجای آدماش.مگه من چی  می خواستم؟)

بهم گفت:" برو گم شو آشغال".

منو بگو.اصلا انتظارش رو نداشتم.بهش گفتم:" فکرنمی کردم اینقدر بی ظرفیت باشی." بعدش هم دور زدم برگشتم سر کارم.

نتیجه چی شد؟یک ساعت اتلاف وقت.

نمی دونم تقصیر من بود یا اون،حق با من بود،حق با من نبود.اصلا حقی در بین بود؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی آخه واقعا چرا بعضی از این دخترا اینقدر الکی ناز می کنن؟خدا وکیلی خیلی از دخترا دلشون می خواد با پسرا دوست باشن ولی نمی دونم چرا هی می خوان بگن ما کم نمیاریم.به نظر من اینجوریه.

 بابا اگه می خوای ثابت کنی زن نصف مرد نیست خوب در عمل ثابت کن.این کارا یعنی چی؟!!!!!!! راه میرن میگن حقوق بشر توی ایران رعایت نمیشه.خوب ببینین بیشتر عیب ازخودتونه.گردن اسلام و بقیه نندازین.من نه اسلامی هستم نه هیچی دیگه .من لا هَوام.آزاد.خودم تشخیص میدم چی درسته چی غلط.

برگردیم سر اون قضیه:

هردوستی در حد خودش خوبه.چه دختر با دختر،چه پسر با پسرو یا پسر با دختر.بهتره به جای به قول ما « جا نماز آب کشیدن»اگه حتی طرفمون مثل من بی ظرفیت بود سعی کنیم حد و حدود دوستی ها رو بشناسیم.من خیلی از چیزهای دیگه رو هم می دونم که ممکنه دوستان گوشزد کنن ولی با این حال باز هم به نظر من این جور برخوردها اصلا صحیح نیست ودر حد یه آدم (حالا) با فرهنگ نیست.

نمی دونم باز هم میرم دنبال دختر بازی یا نه...

فکر نکنم.

 

نظرات 27 + ارسال نظر
فقط کلیک جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

شکوفه جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ...

این روزا که همه دنبال این اتلاف وقت می گردن ...

خدا عاقبتون بخیر بگذرونه ..

در پناه حق

سمانه ****** شمیم عشق جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 http://shamimeeshgh.blogfa.com

راستش نمی دونم چی بگم... ترجیح می دم نظر شخصیم رو واسه خودم نگه دارم... یعنی روش مانور ندم... حرف های زیادی تو این زمینه واسه گفتن دارم...من هیچ وقت این مسائل رو با دیدگاه شرع نسنجیدم .ترجیح دادم با منطق قبول کنم...اما یه نکته رو می خوام بگم...
بعضی تنهایی ها خیلی زیباتره... زندگی لحظه های امروز نیست. ساختن لحظه های امروز به امید فرداست...
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند... طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم...
طلب عشق یا ... بعضی ها ارزش نگاه کردن رو هم ندارن... بعضی روابط ارزش فکر کردن و درگیر شدن هم ندارن... حداقل از دید منطقی... چون غرور و عزت نفست رو میشکنن... تنها وقتی پای یه عشق واقعی درمیون باشه چیزی به نام شکسته شدن غرور نیست...
پس مثل همیشه ات باش...قول می دم یه روز چیزی بدست میاری که از حفظ عزت نفس امروزت احساس غرور می کنی... زندگی همیشه یه جور نیست... لحظه ها هم برنمی گردند... رو این یه مورد فکر کن...
در ضمن با حرف آخرت موافقم... کسی که فرهنگ درست برخورد کردن رو نداشته ،همون بهتر که قسمت تنهاییهات نشده!
موفق باشی
یا علی

بیژن شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:59

اولین باری که میخواستم با یه دختر دوست بشم یه ماه دنبالش بودم دو هفته اول جوابمو نمیداد هفته سوم فحش میداد هفته چهارم تهدیدم کرد آخرش گفت دوست دارم نا امید نشو امید جون دخترا همشون همینجورین
خوش باشی

حمید و فاطمه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 14:09 http://cherry.blogfa.com

خوشحال باش که این طور شده و هرگز مقدساتی مثل عشقو به بازی نگیر. و فراموش نکن خدا بزرگه. یه روزی که اصلا" خوابش رو هم نمی بینی همه چی درست می شه. مطمئن باش. فقط تا اون روز معصومیت خودتو حفظ کن چون اون روز برای ندامت دیر خواهد بود.

فاطمه و حمید سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 17:09 http://cherry.blogfa.com

سلام
ما مهمونی داریم تو خونه مون.
می آی؟؟

آوا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 20:58 http://nesfe.blogsky.com/

برای به دست آوردن چیزی که تا به حال نداشته اید باید چیزی شوید که تا به حال نبوده اید.
سلام دوست عزیز.. ممنونم از اینکه بهم سر زدی. اپت خیلی خیلی قشنگ بود. من هم آپ کردم دوست داشتی بیا. موفق و شاد باشی.

محسن جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 http://dorcheh.blogsky.com

با بعضی قسمتهای نوشتت مخالفم. مثلا از لفظ دختر بازی خوشم نمیاد یا ....
اصلان ولش کن اینا نظر منه و فقط واسه خودم مهمه. دلیل نمیشه واسه بقیه هم مهم باشه!
هرچی دوست داری بنویس. من قول میدم بخونم (:
موفق باشی

حامد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 16:24 http://akharin-eshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی داری
اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم
موفق باشی

حامد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 16:26 http://akharin-eshgh.blogsky.com

سلام آقا امید
میخواستم بگم من وبلاگ www.akharin-arezoo.blogsky.com رو از بین بردم
از این به بعد رو این وبلاگ کار می کنم
باز هم وبلاگ زیبات رو لینک می کنم
موفق باشیییییییی

حامد دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 http://akharin-ehsgh.blogsky.com

سلامممممممم
ممنونم که بهم سر زدی و ما رو فراموش نکردی
موفق باشی
باز هم پیش ما بیا
موفق باشییییی
خدانگهدار

آوا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 http://nesfe.blogsky.com/

سلام خوبی؟؟؟‌ آپت رو خوندم. می دونی این قضاوتی که می کنی اشتباهه درسته که تو ۱ ساعت از وقتت رو گذاشتی و رفتی دنبال یه دختر ولی تو واقعا اونو می شناختی از کجا می دونستی که اون یکی دیگه رو تو زندگیش نداره از کجا می دونستی که اون اهل دوست شدن با یکی دیگه هست من کار اونو تایید نمی کنم اونم کار اشتباهی کرده که با تو اونجوری حرف زده می تونست خیلی محترمانه بهت بگه نه ولی کار تو رو هم تایید نمی کنم اگه قرار باشه هر کی هر کسی رو تو خیابون دید بیفته دنبالش که دیگه............ به نظر من اونی که تو بهش احتیاج داری تو خیابونا نیست اونی که تو خیابون هست ماله خیابونه ماله دل نیست آدم دل خودش پیداش میشه خودش میاد. صبر کن....
من آپ کردم دوست داشتی بیا.

حامد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:48 http://akharin-ehsgh.blogsky.com

سلام امید جون ...
خیلی خوشحالم کردی اومدی پیشم...
هر وقت آپ کردی خبرم کن ..
موفق باشی .
فعلا...............

محمد جواد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 http://lovsat.blogsky.com

سلام دوست من خوبی دمت گرم که اومدی ونظر دادی خیلی با معرفتی مرسی وبلاگ قشنگی هم داری موفق باشی

هانی پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:52 http://www.sedamimanad.mihanblog.com

سلام
امیدوارم خوب باشین
عزیز مدتیه هیچ خبری از دوستانم ندارم
امیدوارمن بعد از اتحانات بتونم کاملا از حالت با خبر بشم
امید جان امروز حرفاتو خوندم
جالب بود
ولی میخوام سر فرصت بشینم یه شب کامل بخونم
الان نتم
موفق باشی

مبارز حق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 http://www.roohebidar.persianblog.com

سلام
وبلاگت قشنگه . منم دارم تو وبلاگم در مورد راههای بیدار شدن روحمون می نویسم فکر می کنی چه طوری می تونیم اونو بیدار کنیم؟

مبارز حق چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 20:19 http://www.roohebidar.persianblog.com

سلام دوست خوبم.
روح بیدار به روز شد. منتظرت هستم.

مژگان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:40

با سلام وقتی در نوشته هات از دختر بازی اسم می بری یعنی حقت همونه که دختره جوابتو داده که اگر نیتت خوب بود نمی گفتی دختر بازی می گفتی می خواستم دوست شم
به هر حال من فکر می کنم که انتظار شما پسرا یه کم زیاده که تا با کسی می خواید بازی کنید اون قبول کنه.

سارا-شادی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:27 http://www.sara-shadi.blogfa.com

سلام
خسته نباشین
ممنون که به وبلاگ ما سر زدین.
اما در مورد این پستتون:
حرفیو که ما به همه میزنیم، به شما هم میگیم!
قدر خودتونو بدونین. این مردم ارزش ندارن که آدم ازشون چیزی بخواد. دنبال دختر بازی هم نرین، ارزشتون بیشتر از این کاراست.
راه خودتونو برین، به تنهایی هم فکر نکنین، اگه احساس تنهایی کردین ، برین یه جایی که تنها باشین و با خدا، فقط خدا،‌درد دل کنین.
در ضمن، الکی هم عاشق کسی نشین. موفعش که بشه، همچین خود عشق میاد سراغتون، که نفهمین چه به سرتون میگذره. کی بودین و حالا کی هستین.
موفق باشین
بای

هدایی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 21:30 http://dokhtarebarfi.blogsky.com

مرده شورش!!

الهام و نسرین یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 18:35

با سلام امید خان خوبی
نظر ما اینه که دخترا ارزششون بیشتر از ایناست که بخوان با پسرا دوست بشن.
ناراحت نشو از حرفمون.

سمیرا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 19:10 http://goldgirl.blogsky.com

سلام..
عیبی نداره خودتو ناراحت نکن ..........شاید خوب سر حرفو باز نکردی ...
وبلاگت قشنگه ...

ساتین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 16:07

سلام .
چه توقع ها....
ازت خوشش نیومده حالا بهر دلیل ، مگه نمیشه یکی از تو خوشش نیاد؟ همه موظفن به تو بگن بله؟
یا دوست نداره مورد دختر بازی قرار بگیره به هر دلیل، اختیار خودشو نداره؟
یا خوشش نمیاد یکی تو خیابون سر راهشو بگیره بهر دلیل عین خودم. اشکالی داره؟
یا عاشق و همراه یکی هست که براش از همه عزیزتره و اصلا دیگه پسری به چشمش نمیاد، شما حرفی داری؟
یا هزار تا حالت دیگه....
هیچ ربطی هم به غرور و اینا نداره
توقع شما غیر منطقیه همین
فکرتو اصلاح کن
ضمنا آشنائی با جنس مخالف با دنبالش افتادن تو خیابون چیپ ترین نوعشه و خیلی ها در شانشون نمی بینن

راست میگه.حرف حساب جواب نداره!!!!!!!!!!!!!

عباس و اعظم چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:16

ما که خیلی خوشبختیم.وهم خیلی ناراحت اون هم برای تو. خودت رو ناراحت نکن و برای خنده هم که شده اون دختره رو گیر بیارو بهش سلام کن.

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:59

حق با اون بود. انتظار داشتی وایسه وسط خیابون قربون صدقت بره.فحشت هم میداد حقت بود.

هستی یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:03

من همشهری آن دوست گرامی تان هستم که لینک شمارا در وبلاگش گذاشته.آدمهارو باید ازدوستاشون شناخت .شما آدم مریضی هستی وگرنه دنبال این کارها نمی رفتی ازسن وسالت خجالت بکش .حتما اون دوستت هم مثل خودته

سلام.
من که نوفهمم شما چیچی وگویی.بگو تا ما هم متوجه بشیم.

هستی دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:52

باهوش !منظورم ازدوستتان آقای محسن دانشجوی مهندسی مواد دانشگاه آزاد است حالا من به اون کاری ندارم .عشق قشنگه اما نه تو خیابون .خیلی شاهکار کردی که می آیی توی وبلاگت جار می زنی وذوقشو می کنی این کارها مال پسربچه های ۲۰ ساله است نه مال شما پیرمرد .ضمنا من اون دخترا نیستم که باهام اینجوری حرف میزنی ها !

اینجانمیتونم جوابتو بدم باهوش.
اگه دختر سیصدتنی هم باشی واسم مهم نیست.
فعلا همینوداشته باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد