باز هم (کفر؟)

کاشکی الان پیشم بودی. نمی دونی چقدر بهت احتیاج دارم.

آخه  خداجون تاکی باید تنها باشم؟ تاکی این جوری  باشم؟

مگه نمی گی هوای بنده هاتو داری؟

پس چراواسه رسیدن دوتاقلب عاشق به  همدیگه اینقدرصبرمی کنی؟

خدا جونم  مگه  خودت تنها نیستی؟ مگه نمی دونی تنهائی  چقدر سخته ؟

شاید تنهائی  رو دوست داری.

منم یه  زمونی  دوست داشتم تنهائی  رو، خیلی حال خوبی داره.

ولی خدا جونم  حتما تو عاشق کسی تا حالا نشدی ببینی عاشقی چه لذتی داره،

خدا جونم لذتش از تنهائی  خیلی  یشتره

به جون خودت راست میگم

اگه حرف منو باور نمی کنی خوب باشه

ولی همه که دروغ نمی گن

لیلی و مجنون  رو داستانشو  خوندی ؟ شیرین و فرهاد  رو چی؟

مطمئنم نخوندیشون، اگه نه حرف منو باور می کردی.

من الان منتظرم .تو همه مردم رو تو حسرت میذاری  همش.

همه مردم منتظر ناجیشون  هستن  ولی اصلا انگار نه انگار که صداشون رومی شنوی.

خدا جونم  مگه این حکمتت  چیه که هر حرفی که یکی میزنه میگن  کفر نگو، حکمته  خداست.

به جون خودت من دیگه  خستم. به تنها ئیت قسم من خستم.

چرا اذیتم میکنی؟ چرا زجرم میدی؟ آخه  چرا...؟

خدایا کفر می گویم پریشانم پریشانم

                                              چه می خواهی توازجانم نمی دانم نمی دانم

خدا  جونم این دفعه اینا رواینجا نوشتم که اگه الان وقت نداشتی بعد بخو نیشون

ایندفه  دیگه جون خودت درددلمو  بخون .

خدا جونم ناراحت نشی ها. من خیلی دوستت دارم.

آدمی به خوب وبد همیشه عادت میکنه

                                                   هرکسی یه  جور خداوندو عبادت میکنه

 اگه ناراحت شدی به بزرگی خودت ببخش.

                                                                                                             کوچیک شماM.R.M