آســمــون مــن و تــو یــه مدتـــه ســیــا شــده

آســمــون مــن و تــو یــه مدتـــه ســیــا شــده

گــفـتـن  دوسـت  دارم  کـم  شـده  کـیمیا  شده

اون غروری که گذاشته بودیمش یه جای دنج

اومـده بــاز تـوی قـلـب مـن و تـو خــدا  شــده

رنگ  و رو  رفـته  شده  خدافظی  حتی  سلام

تا  عزیزم  ، پر کشیده اون به جاش شما شده

اون  حسادتا  که  اول  طعم  عاشقی رو داشت

حـالا  انـگــار  ارزشـش  قـد  یـه  ادعـا  شـــده

اون  دسا  که  داده بودیم توی رویامون به هم

تـقـصـیــر  کـیـه  نـمیــدونـم  ،  ولی  رها  شده

مــا  قــرار  نـبـود  مـث  بـقـیـه  زنــدگی  کـنیـم

چــرا  حــرفــامــون  مـث  تــمـوم  آدمــا  شــده

گنبد  عشق  من  و  تو  ضریحاش  طلایی  بود

طــلاهــا  ریــخـتــه  و  جـنـس  گـنبدا  بلا  شده

نـکنه  خـدا  نکرده  دل  تـو  چــه  جـور  بــگـم

کـسـی  رو  یـه  جـایـی  دیـده  یعنی  مبتلا  شده

ما رو چشممون  زدن ، ما که  با  هم  بد نبودیم

مـا  چه  تـقـصیری  داریم  که  قحطی  وفا  شده

کـسی  کـه  مـراقب  عاشقیمون  بود  همه  وقت

حـالا  بــه  شـکـسـتـن  عـهـدا  بـی  اعـتـنا  شده

مـن  یـه  مـدتـه  تـحـمـل  مـی کنم  غصه ها  رو

به  خودم  می گم  شاید  راس  راسی  اشتبا شده

اما  نه ،  دیــدم  کـه  عـشـق  روزای  اولـمـــون

رنــگ   عـادت  بــد  روزا  و  هـفــتــه هـا  شـده

دل  مـن  دسـاشـو  بـرده  آسـمون  اون  ور  ماه

چــشـمـامـم   خـونـه   امـن   ابـرای   دعـا   شده

اما  کاش  اون  کسی که دیروز می گفت مال منه

خیلی  راحت   بگه   که   دیگه   ازم   جدا   شده

جدیدترین سایت دوست یابی ایرونی

سلام.این جدیدترین سایت دوست یابی ایرونی هستش که کاملا مجانیه و به راحتی واسه کسی که میخوای میتونی کامنت  یا ایمیل بفرستین.پیشنهاد میکنم حتما عضوبشین.فقط کافیه روی لینک زیرکلیک کنین.