کسی حرف منو انگار نمیفهمه...

کسی حرف منو انگار نمیفهمه...

خدایا چرا همه اینجورین؟چراهمه فکر میکنن آدمای دیگه هیچی حالیشون نیست؟

دروغ میگن مثل سگ.مثل آب خوردن،واسه چی؟واسه یه ذره ترسه؟واسه یه لقمه نونه؟

نمی دونم بگم خاک برسر خدا با این خلقتش یا خاک برسر آدما.آخه ابله

ولش کن.

خدایا چرا یکی که میخوادبره نگهش میداری؟بابا یکی کمتر.چهارروز واست گریه میکنن بعدش هم تموم.اما تودیگه راحت میشی ازدست من.من هم ازدست این خلایق گرگ صفت.

خدایا چیکارکنم؟من نمی تونم خودموبا این ملت یکی کنم.نمی تونم.بابا نمی تونم ،حالیته؟

نه به جون خودت اگه حالیت باشه.عمرا چیزی بفهمی.اگه سرت میشد که آدم نمیریدی.

عیب من رک بودنمه واینکه نمیتونم دروغ بگم.تحمل دروغ شنیدنم رو هم ندارم.این عیبه؟

به قول مسلمونات دروغ گناهه(شاشیدم به این مسلمونات،به درد همون جهنمت میخورن البته اگه اینجا رو هم خالی نبسته باشی)

آآآآآآآآآآآی اگه کسی اومد این مطلب منو خوند واحتمالا به قول بعضیا مستجاب الدعوه بود،از خدا بخواد که نفس مارو بندبیاره.

خیلی دلم پره.

ولی همه چیزو نمیشه گفت.

ولی خلایق، خدا وکیلی یه چیزی رو دیگه بفهمین:«اگه کسی چیزی روبه روش نمیاره دلیل این نیست که حالیش نیست، حالیشه بیش تر از تو».فقط هم ما ایرونیا اینجوری هستیم.بابا بسه

هر روز که میگذره بیشتر ازدست میدم چیزایی رو که داشتم ودارم.

خدایا منو ببخش،تنهام،مثل خودت

کسی حرف منو انگار نمیفهمه