کفری ازکفرنامه ۲

خدایا تو بوسیده ای هیچگاه

لب سرخ فام زنی مست را

ز وسواس لرزیده دندان تو؟

به پستان کالش زدی دست را؟

دریغا تو احساس اگر داشتی،

دلت را چو من مفت میباختی

برای خود ای ایزد بی خدا

خدایی دگر نیز میساختی

فرصت

میگن آدماجایزالخطاهستن

میگن پیغمبرامعصومند

میگن عمل خداعین عدالته

 

من میگم چرته

وقتی:

وقتی خودخداهم اشتباه کنه فکرمیکنین اونوقت پیغمبرش معصومه؟؟؟

فکرمیکنین دیگه آیادلیلی هست که آدمش،بنده اش خطانکنه؟؟؟

میگین مزخرفه؟میگین کفره؟میدونم

بهتون میگم چرااینجوری فکرمیکنم:

 

پسرخوبی بودم،هیچی نداشتم(هنوزم ندارم)

میگفتم به موقعش خدابهت میده

ازموقعش هم گذشت،هنوز هم هیچی ندارم

چیزهایی رو هم که داشتم ازدست دادم

میگین تقصیرخودمه؟قبول

ولی آخه بی انصافها چقدر؟؟؟

اگه آدم کشته بودم اینجوری تقاص نمیدادم به خدا

چراخدایه فرصت بهم نداده ونمیده؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا آخه؟؟؟

خودآدم هم بایدتلاش کنه،میدونم

تلاش کردم ولی...... هیچی

نمیدونم خداچی رومیخواد بهم ثابت کنه،هیچی بودنم رو؟

اینوکه قبول دارم ودرعین حال قبول ندارم چون میدونم که فرصت داشته باشم میتونم خیلی باشم.

خدایا مگه یه فرصت دادن به این بنده ات چقدر واست خرج داره؟چقدر؟؟؟

لامذهب بذارخودموپیدا کنم

چرا اینقدرکله شقی میکنی؟اصلا زشت نیست واسه تو؟واسه بنده ات که خودش داره بهت میگه هیچیه داری خودتو نشون میدی؟

خدایا خیلی وقته تسلیمت شدم ولی هیچی به هیچی

اگه میگی به خاطرهمین حرفاته؛من اینجوریم دیگه

همه که نبایدیه جورستایشت کنن که.اینجوریش روهم قبلادیدی،چرا به ما که رسید کفره؟

خداجون دمت گرم،خیلی چیزام روکه اون روزها داشتم دیگه ندارم بهتراز همش جوونیم بود که مفتی مفتی رفت،بذاراین چندصباحه دیگه که هستم خودم از خودم وکارهام راضی باشم.نه مثل حالا که حیروونم.

خدا جون بیدارشو،یه گوشه ابرو هم به ما نشون بده تا ببینی چیکارمیکنیم.