شمابگین کفر من میگم درددلمه

27 ساله که بچه خوبی هستم به قول مردم.

چه فایده؟ همه میگن بچه خوبیه.

میخواستم سیگاربکشم باخودم میگفتم یهو یکی میبینه زشته واسه من.

میخواستم بایکی که عشقی ومشنگه دوست بشم بازباخودم میگفتم :نه این یاروبه من نمیخوره .یهویکی منوبااین میبینه میگه فلانی رونیگا،با کیا میپره.

می خواستم برم دنبال دختربازی غیرازحجب وحیائی که داشتم میگفتم: نه این کارا واسه توزشته،بده. یهومردم میبیننت واست بد میشه.بعدن که خواستی زن بگیری واست بدمیشه.

خوب حالا بیاین منوببینین.مجسمه درستکاری نیستم، ولی خیلی از،به قول همه کثافت کاریها روهم انجام ندادم.

ولی چه فایده؟

نه نون شده ایناواسم نه آب.مرده شوراین خوبی روببرن.اگه میدونستم از همون اول که دست چپ وراستم روازهم شناخته بودم میرفتم دنبال عشقای الکی .

لااقل الکی خوش بودم.این دنیاتوخوش باش.حالا کوتااون دنیا.اصلا اگه دنیای  دیگه ای هم باشه.

شمامیدونین خدا داره چیکارمیکنه؟

منو یادش رفته؟ ،همه رویادش رفته؟،عاشق شده؟،زده به دربی خیالی ومیگه

 بی خیال بنده ها بذارهرکارمیخوان بکنن؟،اصلا شایدخوابه نه؟،شایدیه پک مشروب خورده ،مشروبای بهشتو خورده وحالاحالاها هم هوش نمیاد ... شایداصلا جلوی گوشش روگرفته وچشمهاش روهم بسته که نه صدای این ملت روبشنوه ونه ببینتشون.

نمی دونم

تاحالا، هزاربار، نه... خیلی بیشتر،

بهش گفتم:خداواسه چی منوآوردی این دنیا؟ این چه آزادیه که به آدما دادی؟

گفتی به آدماعقل دادم واسه همین بابقیه مخلوقاتم فرق می کنن.آدمم زود خر شد.

فکرکردحالاکه عقل داره جایی خبریه.نه بابا هیچ کسی قبول نکردعقل داشته باشه چون دست خداروهمه خونده بودن ،می دونستن چه کلاه گشادی میخواد خدابذاره سرشون.

آره جونم، واسه این قبول نکردن.آدم هم خوشحال شدوگفت:

آسمان بارامانت نتوانست کشید               قرعه فال به نام من دیوانه زدند

خاک برسرت آدم.ازهمون اول اصلاعقل نداشتی.میدونی چرا؟

چون اگه یه جوعقل داشتی به خدا میگفتی بذاره انتخاب بودن ونبودن با خودت باشه.

آخه احمق آزادی یعنی چی؟آزادی وقتی مطلق نباشه یعنی اسیری ،یعنی بند،

وقتی نتونی انتخاب کنی که باشی یانباشی اونوقت توبه این میگی آزادی؟

خاک برسرت...

شکسپیرخیلی می دونست که گفت: «بودن یا نبودن مساله این است».

خلاصه اینکه :

خوب باشی یا نباشی هیچ فرقی نداره اینا همش دری وریه که میگن آدم خوبی باش تا خدابهت روکنه وخوشبخت بشی.پول داشته باش خدا میذارتت طبقه اول بهشت پول نداشته باش مثل من.کارکنم یا کارنکنم هیچ فرقی نداره .امثال من فقط الکی خودشون روجرمیدن،آخرش هم هیچی.

کسی هم که مایه داشته باشه عشق میکنه.

هرکی هم که میگه نه اینطوری نیست دوحالت داره:

یا اینکه خودش وضعش خوبه وکم وکسری نداره یا اینکه کله اش داغه.

اما به دسته دوم میگم بذارین یه خورده کله تون یخ کنه بعدخودتون میبینین.

خدایا کفرمی گویــم، پریشانم پریشانم

چه میخواهی توازجانم،نمی دانم نمی دانم

مرا بی آنکه خودخواهم اسیرزندگی کردی

تومسوولی خداونـدا به این آغازوپایانــم

من آن بازیچه ای هستم،که میرقصم به هرسازت

تومیخندیدی  ازاول به این چشمان گریانم

نه درمسجد نه میخانه،نه دردیری نه درکعبه

من آن بیدم که میلرزم دگربرمرگ این پایانم

خدائی ناخدائی،هرچه هستی غافلی یارب

که من آن کشتی بشکسته ای درکام طوفانم

توئی قادرتوئی مطلق،نسوزان خشک وترباهم

که من فریادزنسلی عاصی وقومی پریشانم

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 17:02 http://payizan.blogsky.com

سلام خوبی؟
اینطوری نگو خدا قهرش می یاد ها نمی دونم بلاخره یه روز هم نوبت ماها می شه
چرا نظر خواهیه بالا رو بستین
ممنون از محبتتون خیلی خوشحالم کردین
خوش باشین

سلام قاصدک.منم خوشحال شدم که حرفای منوخوندی.
راستی اونی که اون بالا هستش جزوقالب وبلاگ منه.واسه همین سیستم نظرخواهی رونداره.قربان تو وبه امید...

رز سفید پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:38 http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام...جالبه که خیلی ها معنی زندگی رو نمی دونن و کفر میگن... اینا واسه اینه که مطالعه نمیکنید... خدا را نخواستید بشناسید... به حرفاش توجه نکردید... اگه دنتون رو میشناختید بهترین کار ها رو میتونستید انجام بدید و از زندگی لذت ببرید...لذت زندگی در خوردن مشروب...کشیدن سیگار و دختر بازی نیست... با فکر حرف بزنید نه با احساس...
من عنوان وبم رز سفید نیست...انتظار شیرن غروب سیاه پوش...اسمم رو رز سفید گذاشتم که عاشقشم...چون یه عاشق بی ریاست... ساده ولی پر از احساسه... سفید و پاک...من میخوام مثل رز سفید باشم... شما نمیخواین؟؟؟...
در پناه حق....یا علی...

خیلی حرف دارم که بگم عزیز.ولی ازگله ودرددل هم
خسته ام.
اگه بازهم اومدی بهم فقط بگو چندسالته.
راستی یه چیزدیگه روهم لطف کن وبهم بگو.بگو کی رفتی سراغ قرآن خونتون که ببینی توش چی نوشته...موفق باشی.

قاصدک پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:06

سلام محمد جان
راستش نمی دونم گل ارکیده رو کی خونده :)

قاصدک یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:50 http://payizan.blogsky.com

سلام
آپ نمی کنی
راستی بابت لینک ممنون شرمنده من اصلا حواسم نبود تو اولین فرصت لینکتون می ذارم

سمیه دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:07

میدونی اداما واسه چی خوب بودن رو انتخاب می کنند چون لذت بخشترین چیز تو اگه لذت نمیبری رایای دیگرو انتخاب کن

ایسان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:15

متین جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 15:10

همه ی اون چیزایی که نوشتی نشون می ده که ۲۷ سال زندگیت رو از دست دادی.البته منظورم این نیست که چون دختر بازی نکردی یا مشروب نخوردی زندگیت بر فناست. منظورم اینه که به دیگران خیلی اهمیت دادی. مشروب نخوردی چون فکر کردی که اگه دیگران متوجه بشن واست بد می شه.هر کاری به نظرت درست اومد انجام بده حتی اگه اون کار مشروب خوردن یا دختر بازی یا.... باشه.یه کم خود خواهی لازمه. خود خواه باش.

نگین چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:54

ان کلمه ای که خدا بر پیشانیه هر کس حک کرده امید است.
به زندگی چنگ بزن!
امید داشته باش!دست به دامان خدا شو!
خورشید بار دیگر خواهد درخشید.
همواره چتر رنگین کمان وعده های
او بر توفان زندگی ما گسترده خواهد شد.
خورشید را باور کن٬حتی اگر امروز درخشش اش را نبینی
عشق را باور کن٬
حتی اگر ذره ای به چشم اید
خدا را باور کن حتی اگر هم اینک صدایش را نشنوی


امید صبری است که روشنیه فانوسش از انوار خداست

؟؟؟؟؟ چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:51

سلام.فکر نمیکنی زیادی تند رفتی.یه کم بیشتر فکر کنید. فکرتون اخر دارد عاقبت ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد